Jeżeli Twoja firma posiada oryginalne logo lub rozpoznawalną na rynku nazwę, ochrona prawna własnej marki będzie koniecznością. Skontaktuj się z nami, nasz ekspert dr Jakub Doliński pomoże dobrać odpowiednią strategię zabezpieczenia Twojej obecnej lub przyszłej renomy. Znaczenie marki firmy odgrywa obecnie coraz większą rolę na rynku i dotyczy już nie tylko dużych przedsiębiorstw, lecz również tych średnich stawiających na rozpoznawalność swoich produktów lub oferowanych usług. Ochrona prawa marki to nie tylko ochrona loga czy samej nazwy, lecz również szereg innych rozwiązań jakie oferuje szeroko rozumiane prawo własności intelektualnej. Zabezpieczenie naszej marki może bazować na przepisach prawa autorskiego, prawa własności przemysłowej, prawa konkurencji i wielu innych ustaw. Często kluczową rolę w tym względzie odgrywa czas: to czy zdążyliśmy zastrzec nazwę/logo jak również czy jako pierwsi wprowadziliśmy nasze rozwiązania na rynku. W dobie rozwoju rynkowego wzmożona intensywność promowania własnej renomy jest wręcz koniecznością, dlatego zachęcamy wszelkich przedsiębiorców do kontaktu w celu należytego zadbania o ochronę prawną własnej marki.